fbpx
/
/
/
/
Świeca Sojowa Eukaliptus 200 ml
(33 opinie klienta)

Świeca Sojowa Eukaliptus 200 ml

39,90 

Brak w magazynie
Producent:
Logo Bonnie
StandardStandard
PremiumPremium
Wyczyść

Pojemność:

200 ml

SKU:

00000000

Czas palenia:

ok 50 h

Moc zapachu:

MAX

- +

Świeca Sojowa Eukaliptus łagodzi i uspokaja ale też orzeźwia i koi smutki. Eukaliptusowy olejek jest jednym z najpopularniejszych olejków o wielu właściwościach. Pozwała łagodzić bóle glowy i ułatwia zasypianie. W pełni naturalna jest często stosowana jako skuteczny środek na stres i przemęczenie. Świeca sojowa idealnie sprawdzi się w aromaterapii oraz w technikach relaksacyjnych. Poczuj nowy przypływ energii ze świeczką sojową o zapachu eukaliptusa marki Bonnie!

Pudełko prezentowe jest dodatkowo płatne, dostępne na stronie – www.bonnie.pl/zestawy-prezentowe/pudelko-prezentowe/

Sojowa świeca zapachowa marki Bonnie ze słoikiem premium i zamkniętym wieczkiem o zapachu eukaliptusa

Świeczka sojowa Eukaliptus z wosku sojowego

Czy wiesz, że wosk, który wykorzystujemy do produkcji naszych świeczek zapachowych, jest biodegradowalny? Olejek o zapachu eukaliptusa, który wchodzi w skład naszych świec, nie podrażni nawet bardzo wrażliwego węchu. Nasza kwiatowa świeczka zapachowa nie kopci się i nie zawiera żadnych chemicznych dodatków. Wszystko w dbałości o Twój dobry nastrój i najlepsze samopoczucie!

Popraw sobie nastrój i zrelaksuj się przy naturalnej, eukaliptusowej świecy.

Sojowa świeca zapachowa marki Bonnie ze słoikiem premium i otwartym wieczkiem o zapachu eukaliptusa

Naturalne świeczki zapachowe

Nasza świeca zapachowa to doskonały pomysł na ekologiczny prezent, a także na relaks i przyjemną aromaterapię. Wosk sojowy, którym uzupełniamy nasze stylowe słoiki uzyskiwany jest z oleju wyciskanego z soi, dzięki czemu masz pewność, że:

  • produkt jest nietoksyczny
  • świeca nie kopci się i nie podnosi poziomu CO2 w atmosferze
  • zapachy są intensywniejsze i przyjemniejsze
  • świeczka sojowa pali się dłużej niż parafinowa
  • dzięki naturalnym składnikom i nie używaniu chemicznych dodatków, nie powodują bólu głowy
  • wytwarzają mniej szkodliwej sadzy

Sojowa świeca zapachowa marki Bonnie ze słoikiem standard i zamkniętym wieczkiem o zapachu eukaliptusa

Ręcznie wykonana zapachowa świeca sojowa Eukaliptus

Zapachowa świeca sojowa Eukaliptus została wykonana ręcznie. Do jej produkcji użyliśmy wysokiej jakości olejku o zapachu eukaliptusa, biodegradowalnego wosku oraz certyfikowanego knota bez dodatku parafiny. Ponieważ zadbaliśmy o każdy szczegół, w Twoje ręce trafia produkt ekologiczny, doskonałej jakości, wykonany z poszanowaniem dla naturalnego środowiska. Dzięki temu możesz cieszyć się prawdziwie wyjątkowym, eukaliptusowym zapachem od Bonnie! Nasze świece zapachowe możesz wybrać dla siebie, jesteśmy jednak pewni, że okażą się także doskonałym prezentem i sprawią ogromną radość obdarowanym. Jeżeli szukasz nietuzinkowego podarunku na każdą okazję, sojowa świeca będzie doskonałym wyborem.

Sojowa świeca zapachowa marki Bonnie ze słoikiem standard i otwartym wieczkiem o zapachu eukaliptusa

Jak prawidłowo palić świece sojowe Bonnie?

  • Świecę sojową należy palić maksymalnie do 4 godzin.
  • Nie powinno palić się świecy “na próbę”, żeby poznać zapach.
  • Świecy sojowej nie powinno się gasić zanim wosk nie rozgrzeje się na całej średnicy świecy, aż do ścianek szklanego naczynia.
  • Świeca, która zostanie za szybko zgaszona wytworzy w wosku wąski tunel i będzie narażona na gaśnięcie. Lejek sprawia, że płomień ma za mało tlenu.
  • Zakończ palenie świecy sojowej gdy wosk będzie na wysokości około 0.5 cm. To czas na zakup nowej świecy 🙂

Pierwsze palenie jest najważniejsze i jeśli zastosujemy się do powyższych wytycznych będziemy mogli cieszyć się jak najdłużej świecami sojowymi Bonnie!

Czas palenia: 50 godzin

Pojemność: 200 ml

 

Pudełko prezentowe jest dodatkowo płatne, dostępne TUTAJ
Waga brak
Wymiary brak
Wybierz Słoik

Standard, Premium

Moc zapachu

33 opinie dla Świeca Sojowa Eukaliptus 200 ml

  1. Andrzej

    OK na prezent

  2. Renata

    Lubię ta opcje zapachowa na przeziębienie. Herbata z miodem, odpoczynek i ta świeca stawiają na nogi 😉

  3. Adrianna

    Rzetelna i zaangażowana firma. Cieszymy się, że i tym razem nasi pracownicy dostaną w paczkach świątecznych świece od bonnie 🙂

  4. Fabiana

    Zawsze chętnie tutaj wracam i wiem, że wrócę jeszcze nie raz!

  5. Angelika

    BONNIE to super manufaktura!❤️❤️❤️

  6. Weronika

    Świeży i intensywny zapach, dlugo się pali, jestem zadowolona

  7. Kamila

    Kupiłam ta opcje zapachowa przypadkiem i na początku mi się nie podobała. Zauważyłam jednak, że super działa na przeziębienie. Bardzo pomaga na zatkane drogi oddechowe

  8. Iwona

    Bardzo lubię ten sklep i chętnie korzystam

  9. Anonim

    Intensywny, ziołowy zapach eukaliptusa. Dla mnie super świeca łazienkowa, daje uczucie świeżości a do tego tworzy klimat 😉

  10. Monika

    Swieca jest w porzadku mocno pachnie wiec zalezy co kto lubi

  11. Iza

    Dobra świeca na jesień i zimę. Rozpalam gdy moje dzieci chorują, a specyficzny zapach eukaliptusa dobrze działa na drogi oddechowe.

  12. Hanna

    Dostałam od wnuków w prezencie. Bardzo fajna świeca!!! Hanna z Koszalina

  13. Ewelina

    Dobre, uczciwe produkty, tworzone z sercem. I co dla mnie bardzo ważne – nasze polskie

  14. Gabrysia

    Te swieczki to świetny pomysł na prezent. Ja już zaopatrzyłam się w pierwsze zakupy na mikołajki 🙂🙂🙂

  15. Zuzanna

    Specyficzny, mocny zapach

  16. Darek

    WSZYSTKO OK!

  17. Anita

    Zamówiłam kilka świec. Dotarły szybko ładnie i długo się palą. Dodatkowy plus za możliwość wysyłki do UK. Pozdrawiam serdecznie!

  18. Marta

    Świeca ma specyficzny, mocno ziołowy zapach. Nie wiem czy przypadnie on każdemu do gustu, ale mnie się podoba. Dzięki Bonnie za szybką wysyłkę i miły kontakt ze strony sklepu 😉

  19. Radek

    Spoko!!

  20. Iga

    świeca najwyższej jakości robiona z pasją polecam

  21. Asia

    bardzo szczęśliwa z prezentu 😉

  22. Asia

    Mega świeczka sojowa o zapachu eukaliptusa

  23. gabriela

    pełna profeska, świeca szybką przysłana, git

  24. ula

    naprawdę polecam ekologiczne no i ręcznie robione

  25. renata

    Kupiłam już kilkanaście tych świeczek. Uzależniłam się 🙂

  26. Tosia

    Polecam świeczki Bonnie 😉

  27. olga

    pięknie pachnie ta świeca, bardzo orzeźwiająco a przy tym delikatnie

  28. Tymek

    Jestem swiecocholikiem. Ten zapach zwykle odpalam przy przeziebieniach. Dobrze przeczystsza nozdrza

  29. Tamara

    superr zapach, oki

  30. Martyna

    Te zapach ma w sobie to coś. Produkowany z naturalnych składników, nie jak z parafiny u yankee. Ładny słoik, przyda się do kwiatów. Duża pojemność, starcza na bardzo długo.

  31. Hanka

    Szybka wysłka, wszystko ok

  32. Anonim

    to byl moj pierwszy zakup w bonnie i nie zaluje wyboru, zapach wyrazisty, ladnie pachnie, troche sie wylalo na stol, ale latwo i szybko mozna bylo posprzatac, musze pochwalic bonnie za szybka wysylke i ladne opakowanie, na pewno wroce

  33. Pati

    Intensywny zapach! Fajna pojemność świec w stosunku do ceny. Jak dla mnie same plusy!

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Napisz coś i naciśnij Enter by szukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.